متفرقه - معرفی بازی Proximity

سلام!
امروز 1 بازی که گرافیک بسیار بسیار ساده ای داره، ولی کلی جالبه و با نرم افزار فلش ساخته شده رو می خوام معرفی کنم. حجم این بازی خیلی کمه و با فلش پلیر 6 به بالا می تونید اجراش کنید. اگه Flash Player For Windows ندارید، می تونید با اینترنت اکسپلورر یا هر مرورگر دیگه ای بازش کنید.
روش بازی به این صورت هست که؛

1 سری خونه وجود داره که شما می تونید عددی رو که بهتون نشون داده شده درون یکی از خونه ها قرار بدید. بعد نوبت کامپیوتر(یا بازی کننده دوم) می شه که همین کارو انجام بده. تغییر رنگ اون خونه ای که عدد رو کنارش می ذارید، به صورت زیر انجام می شه: (شکل رو ببینید)

فرض کنید به شما عدد 17 داده شده. (رنگ شما قرمز). شما برای اینکه بتونید خونه های آبی رو تسخیر کنید، باید عدد 17 رو در خونه ای قرار بدید که اولا حداکثر خونه های آبی دور اون باشه و ثانیا عدد شما از عدد خونه های اطراف بزرگتر باشه. پس در این وضعیت (شکل رو ببینید) بهترین مکان ممکن خونه ای هست که در اینجا با رنگ زرد نشون داده شده. در ضمن اگه یکی از خونه های اطراف از خودتون باشه، وقتی که عدد رو می ذارید، 1 امتیاز به امتیاز اون خونه اضافه می شه! برنده بازی کسی هست که بیشترین امتیاز رو بتونه بدست بیاره یا بیشترین تعداد خونه ها رو داشته باشه(بسته به تنظیمات اعمال شده در منوی اصلی بازی). البته تنظیمات دیگه ای هم هست که از توی منوی اصلی بازی می تونید ببینید.

دانلود: Download Proximity Game

حجم: 220 KB


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد