متفرقه - برنامه Click

اگه به کانال BBC World دسترسی دارید، پیشنهاد می کنم برنامه Click رو حتما ببینید. این برنامه جدیدترین تکنولوژی ها و خبرهای مربوط به کامپیوتر و IT رو به شما نشون می ده! و همیشه هم در آخر برنامه 1 سری وبسایت جالبو معرفی می کنه.
زمان پخش اصلی این برنامه
به وقت ایران:
پنج شنبه ساعت 12 شب (که همون جمعه میشه! ) هست. این برنامه 3 دفعه تکرار داره. زمان تکرار های فعلی به وقت ایران میشن:
شنبه ساعت 5 صبح / شنبه ساعت 11 صبح / دوشنبه ساعت 8 شب.

البته اگه شما در کشور دیگه ای زندگی می کنید، یا حتی اگه زمان برنامه عوض شد، کافیه به آدرس زیر مراجعه کنید.

http://www.bbcworld.com/schedules این آدرس به شما این امکان رو میده که بتونید زمان پخش برنامه ها رو طبق زمان کشورتون و بر اساس محدوده تاریخی که انتخاب می کنید، داشته باشید. کافیه تاریخ(های) مورد نظرتون رو انتخاب کنید و بعد در جدول ظاهر شده، دنبال برنامه Click بگردید. که مطمئنا با CTRL+F خیلی سریع می تونید به نتیجه برسید!

1 نکته دیگه در مورد این برنامه اینه که شما اگه 1 قسمت رو ندیده باشید، می تونید از آرشیو Click، قسمت مورد نظر رو انتخاب کنید و بر اساس سرعت اینترنتتون کیفیت تصویر رو تنظیم کنید.برای این منظور اگه برنامه مورد نظر مربوط به همون هفته باشه به آدرس زیر برید:

http://www.bbcworld.com/click و برای آرشیو کلی هم به آدرس http://www.bbc.co.uk/click برید و از قسمت آرشیو سال مورد نظر رو انتخاب کنید و...

اگه هم خواستید مطالبی رو که توی اون برنامه گفته شده ببینید (و همچنین متن برنامه!!) به همون آدرس http://www.bbcworld.com/click مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد